Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
31 décembre 2009 4 31 /12 /décembre /2009 15:44

Dupa tilharia de care am fost victima, am decis sa denunt acest comportament fouracios. Societatea webdesignsoft din Arges poate sa spuna, ca este numai problema cu un client. Intrigat de calitatea lucrului pe care spune ca o ofera am facut mai multe cautari. Surpiza principala este ca toate proiectele care ei le-au facut sint umplute de greselii care pot ajuge chiar si la 800 pe pagina. De aici intrebarea cum google poate referentia un site care este umplut de greseli in codul HTML etc… Dar vazind ca ei lucreaza cu softuri gratuite si propun optimizarea siteuriilor pe internet, intrebarea mea a fost care este pagina lor rank (PR). Pagina rank inseamna vizibilitatea dumneavoastra pe internet. Cu cit acest PR este mai mare cu atita sinteti mai vizibil pe internet. Fara acesta vizibilitate referentarea naturala a dumneavoastra este nula. Pagina rank pleaca de la 0 spre 10 in ordine crecatoare (0, 1, 2, 3….10) Cu mai multe softaruri am cautat pagina rank de aceasta societate. Surprisa, desgoustat ca o astfel societate are un PR 2 dupa atitia anii de lucru.

 

 

                              www.webdesignsoft.ro

Langue : 

ro

 

Référencement dans Google

Pages indexées :

69

Backlinks :

17

 

Principaux domaines liants cette adresse

www.nossi.ro

www.produseparafarmaceutice.ro

www.pdg.com.ro

 

Page Rank

PageRank actuel :

2

 

 

Problema este ca siteul meu nu este deschis dar am un PR3. Dar dupa o teapa m-am invatat minte. Societatea cu care lucrez acuma este chiar foarte buna. Sa am un PR mai mare decit societatea webdesignsoft.ro fara sa fiu deschis este ca societatea design19.ro sint chiar foarte tari in creatia siteuriilor. De fapt am luat teapa de la webdesignsoft.ro deoarece cei citiva clientii care sint pusi in referinta pe pagina lor sint de fapt verii ai lor.

 

Cu cei de la design19.ro sintem foarte surprisi deoarece cind dam telefon la ei picam pe o comerciala. Nu multe intrebari din partea lor. Fac o analiza de la concurenta si dupa acea va propun solutii. Sint chiar tari baietii din toate punctele de vedere. Eu vi recomand. Sint sigur ca poate sa va realizeze proiectele cele mai tari. Binenteles sint si alte societatii care pot face acest lucru. Important este sa dam telefon la referinte si sa nu ezitam sa intrebam detalii de proiect.

 

Denunt acest tip de teapa pe net deoarece traind de zeci de anii in strainatate, strainii au inpresia ca rominii sint incapabilii. Eu nu sint de acord cu acest lucru ci totii rominii trebuie sa ne unim inpotriva acestor tilharii. Imaginea noastra de marca este calitatea de lucru a noastra. Sint romin si chair daca traiesc in strainatate cind un romin fura strainii spun ca toti Rominii sint hotii. Reunindune toti inpotriva acestor comportamente o sa reusim sa invingem.

 

An bun la toti

Partager cet article
Repost0

commentaires