Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
6 décembre 2009 7 06 /12 /décembre /2009 19:00

Buna ziua,

 

Aceasta societate este cimpertienenta. Nu este vorbe numai de proiectul meu care este nereusit si toate proiectele acestei societati nu sint reusite.

Rog pe toata lumea sa verifice toate rapoartele din protofeliul societati webdesignesoft.ro de la pitesti. Toate proiectele si inclusif proiectele de prezentare al societati lor este unplut de greseli.

Va rog sa verificati cu acest logitiel toate proiectele realizate de aceasta societate: http://validator.w3.org

Varog sa fa lamuriti prin dumneavoastra ci nu prin noi cu ceea ce sa intimplat.

Cum functoneaza acest logitiel de verifiacare de greseli:

Mergeti pe situl la webdesignsoft. ro din pitesti si luati un magazin pagina pe pagina si vedeti nuamarul enorm de greseli date de program. Va garantez ca daca siteul nu este bine facut referentarea nu se poate sa mergeti mai departe. Resultatul este ca siteul dumneavoastra inchide fara clienti. Aceasta societate lucreaza cu logitiele de referentare fratuite care si dumneavoastra puteti sa le incarcati si sa le incarcati. Acest lucru va dovedeste ca nu numai aceasta societate incearca sa va insele la sint forte mincinosi.

 

Verficfricati eroriile care sint in proiecte si variaza de la 700 pe o pagina la 50 pentru un site de prezentare.

Va rog pe toti sa verificati coduriile siteului.


Exeplu de site care are multe probleme.

266 Errors, 2 warning(s)
:
: utf-8
: XHTML 1.0 Transitional
Root Element: html
Root Namespace: http://www.w3.org/1999/xhtml

 

pdg este un program facut de el.

 

 

 

29 Errors, 4 warning(s)
:
: utf-8
: XHTML 1.0 Transitional
Root Element: html
Root Namespace: http://www.w3.org/1999/xhtml



756 Errors, 4 warning(s)
:
: utf-8
: XHTML 1.0 Transitional
Root Element: html
Root Namespace: http://www.w3.org/1999/xhtml



Daca cineva crede ca a fost doar un proiecte care nu l-au facut bine este la dumneavoastra sa decede-ti.

Haideti sa vedem pe paginiile lor daca au erorii


Errors found while checking this document as XHTML 1.0 Transitional!




Chiar si in proiectul lor de desciere a firmei au multe probleme.





Dar haide-ti sa continuam proiect pe proiect din protofeliul lor.


Printre ultimele proiecte facute ale lor: . Site de prezentare:

Errors found while checking this document as XHTML 1.0 Transitional!



Sint greseli nu?


14 Errors
:
: iso-8859-2
: XHTML 1.0 Transitional
Root Element: html
Root Namespace: http://www.w3.org/1999/xhtml


Ultimul proiect realizat este plin de greseli.

Ca referantarea siteului dumneavoastra sa fie buna trebui sa aveti greseli 0


Aceasta societate nu a tinut compte de ceea ce le-am spus sa faca. Inainte de cotract erau tari si mari dar dupa aceea a fost un dezastru.

Eu unul am rezolvat problema mea cu alta societate de la cluj care sint perfecti. Sint oamenii cu scaun la cap. Stiu sa fie autonomi, sa propuna solutii fara sa cerseaca banii de fiecare zi.

Siteul meu multumesc lui dumnezeu acuma gratie la o societate care nu au mintit ca fac lucruirii si ei nu fac ceea ce le spun. Aceasta societate este www.design19.ro. Bravo la aceasta societate sint tari pe piata.  siteul meu nu este deschis si am mai multi visitorii ca si www.webdesignsoft.ro din Pitesti. Multumesc lui dumnezeu ca i-am gasit. Felicitarii la aceasta societate si chiar va rog sa mergeti acolo. Din toate logouriile care mi le-au propus fara sa ma intrebe nici un detaliu nu sa ii ghidez, sa ii conduc, sa ii sfatuiesc ci ei au luat decizia. A fost op problema defapt / Problema este ca imi era greu sa aleg din cea ce mi-au propus. Felicitarii la aceasta societate si sa le dea domnul numai reusita. Proiectul meu a fost masacrat de wedesignsoft iar acuma am300  la 400 de vizite pe zi.

Siteul o sa concureze la un concurs de cel mai frumos sit si sint sigur ca o sa iasa printre primele societati.

Vreau sa va arat siteul lor ce spune
:

This document was successfully checked as XHTML 1.0 Strict!

Partager cet article
Repost0

commentaires